Det jag gjorde igår och i morse ♥

Mobilbloggar för 4:de gången i denna blogg. Hehe
Aja..
Igår så var jag i Ica och där köppte jag... Jag har glömmt bort vad jag har köpt -.- MEN, när jag var i kön och skulle betala då kom det en fullgubbe i den andra kassan som trängdes framför ett par 97:or som skulle typ köpa choklad. Och då så sa kassörskan (inte från min kassa, utan där 97:orna var) "tyvärr får man inte trängas" och då sa fullgubben ngt som jag inte hörde sen sa han KANSKE "jävla kassörska" och sen sa kassörskan "kan du va tyst", osvosv.. Sen betalade jag och gick ut, så jag såg eller hörde inget mer.
Sen gjorde jag KLART teckningen (bilden)
----------------------------------------
IDAG:
Idag hade vi SV som första lektion och då skulle vi göra en novell eftersom på skolavslutningen så kan man vinna gratis biobiljetter till vilken film som helst. Och då håller jag på att göra en som handlar om dans.
(vi har oxå teman, som i år måste vi ha en mening = "genom nyckelhålet")
-------
Nästa lektion hade vi idrott och då skulle vi dansa salsa, haha. Jag skulle va med "A" ,(skriver inga hela namn), och vi gjorde ett extra nr, hah.
-------
Nyss hade jag SO och då skulle vi säga vad vi skulle göra på påsklovet. Skälv ska jag till Gotland, sova över hos kompisar och shoppa en hel dag. Sen när alla hade sagt vad de skulle göra, då körde vi 4 hörn (ett fråge-spel) och då valde jag rätt hörn. Sen fick jag sluta.
-------
Nu har jag NO och vi ska göra en slags katapult, vet inte hur så fråga nt, hehe
Men det ska bli kul.
-------
PUSSPUSS // Gabbi

 


Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx