Inget liiiiv O.O

♥AAAAaaa... Önskar att jag hade lika roligt som Sandra :(, på min skola så slutade dom med vinteridrottsdag, vet inte varför men e sk*t sur på dom. Önskar att dom kunde ta tillbaka vår fina vinteridrottsdag :/

♥ÄNTLIGEN har jag läst ut stridshästen, fick veta att en tjej fick ett slags spjut i halsen (ett spjut som riddare har, vet nt vad det heter)

♥Såg cheer-videon Sandra och jag säger såhär: SUKTARE, vill oxå kunna skorpionen/bilman!! Visa video när du gör det, jag kommer ihåg när du visade det men jag har glömmt bort hur man gör :(

Idag har jag hafft K-träning, och i mitt nr ,(de 7 dvärgarna), ska jag göra detta:
Fast att stå stilla på isen ist för att bara åka och hålla (Kunde nt hitta bättre bild, från google)
Men nu måste jag träna på bok-provet tills imorrn D': PüzzPüzz..

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Aspergers syndrom!

Svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu publicerad så gå in och se om de va du som vann eller passa på att anmäla dig till den nya tävligen:) är tips är att du följer mig på bloglovin/bloggkeen för att direkt se när de kommer upp nya tävlingar:) kram



2012-03-07 @ 21:49:50
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: elsa♥

Tack så himla mycket!<3

2012-03-07 @ 23:46:19
URL: http://elsaedvardsson.blogg.se/
Postat av: Martina - FOTOBLOGG

Svar: Tack, vad glad jag blir :)



Kram Martina

2012-03-08 @ 09:28:00
URL: http://martinaherrstrom.blogg.se/
Postat av: SOGS - 2 GIRLS, 1 BLOG

Sandra: Ja då det ska jag någon vacker dag! ;)

Och angånde bilden du la upp, shit pommes, hur håller du balansen det är ju skit halt + att du står så med skridskor '.'

omg, pro dude! :p <3

2012-03-08 @ 11:11:43
URL: http://sogs.blogg.se/
Postat av: Rebecka Berg

fin blogg du har, kika gärna in hos mig :)

2012-03-08 @ 15:05:37
URL: http://byrebeckaberg.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx