Mormor fyller!!!

Ändrade planer, jag gick aldrig till tekniska museet, men kanske nästa helg.
Istället så var jag i Haninge och letade efter ett par shorts och en tröja. 
Hittade tröjan i XS som var lite föör liten, och shortsen hittade jag aldrig men jag ska nog göra ett par sånna. 
Det är bara att köpa nitar och hitta ett par gamla jeans/shorts i garderoben, bild kommer ;)
Hittade oxå ett par snygga skor som kostade 75:- men köpte dom inte :O 
Var oxå på donken och köpte en glass :P

Aaa...


Jusste, Idag fyller min mormor år så jag köpte en tårta och en påsklilja till henne ;)


Nu ska jag äta lite tårta :D

Kommentarer
Postat av: Sandra foto och vardag ♥

Hej, nu har jag "Helgens coolaste" på min blogg, kika gärna in och anmäl dig! :D



http://sandrasstil.blogg.se/2012/march/helgens-coolaste.html#comment

2012-03-03 @ 19:40:19
URL: http://sandrasstil.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx