Nicki Minaj


Nästan alla gillar väll Nicki Minaj va?
 Det är åtminstånde vad jag har hört, och själv tycker jag att hon är super bra! ;)
Jag älskar hennes röst, jag älskar att hon kan bjuda på sig själv. Aa, typ allt.
 Och så har hon ju jätte fin kropp, eller vad tycker ni?
Ibland vill jag se ut som hon när jag är stor, men nej ändå inte..
 Alla har sin fina del, även fast man kan vara lite missnöjd med sig själv "ibland"? ^^

Men nu tillbaka till Nicki igen! :)
 Jag tänkte då lägga upp en av hennes låtar.

 Eftersom att typ alla redan hört super bass och stupid hoe så tänkte jag lägga upp en låt somjag TROR inte lika många lyssnat på. Jag kan ha helt fel, visst? Men bara en ren gissning.


Nå, hade ni lyssnat på den förrut eller? Var den bra? Vad tycker ni? :)
 En annan bra låt av henne är Your love, tycker jag.
Den är typ lungn och jag gillar den musik videon. Den är rätt cool, tycker jag!



Hoppas ni blev nöjda? Ses imorgon igen för nu ska jag dejta min kudde. Puss! :) ♥
//Sandra

Kommentarer
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

görs?

2012-03-05 @ 03:31:35
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: elin

SV: HEHE, visst är han söt? Min lilla älskling! <3 :D

2012-03-05 @ 11:41:08
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, tack! Har ni fint väder idag? Här är det strålande sol, fast ganska kallt. Men äntligen snart ordentlig vår! :D Kram!

2012-03-05 @ 13:43:54
URL: http://Sannalitens.se

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx