Första inlägget :)


Så kul att du hitta hit!
Vi är två glada och galna tjejer på 13 år och fyller 14 i år.
Våra namn är Sandra och Gabriela (Gabbi) och vi är tidigare klasskamrater.
Vi träffades för första gången i BB, och det är ju rätt kul va?? ^^
Här på bloggen kommer vi skriv om lite allt möjligt och det kommer alltid att vara bilder på våra inlägg! ;)
Så vidare det inte är videoinlägg som kan komma någongång ibland. :)
Våra ikoner;
=Bloglovin'
= Kontakta oss - [email protected]
=facebook - vår sida
Vi kan börja med att pressentera oss lite till att börja med.


Jag heter Gabriela men alla kallar mig Gabbi, jag går på konståkning och ska kanske börja på dans med sandra.
Jag gillar Justin Bieber och mina kompisar.
Men det jag hatar är nog alla människor som inte respekterar djur!
På fritiden brukar jag träna konståkning (3ggr i veckan) och göra de tråkiga läxorna.
Jag älskar alla djur (om man inte räknar äckliga insekter som bits, tex myggor).
Jag älskar oxå min familj såklart. Det jag tycker är tråkigt är att jag inte får ha ett djur för att jag bor i en lägenhet :(
Det var nog allt, våga fråga oxå!! xP ♥


Jag är då Sandra och går på cheerleading. Och får förhoppnings vis börja på dans med Gabbi. :)
Jag hatar läxor men gör dem ju såklart ändå. Jag har en lillebror som heter Eric som är 5 och snart 6 så han kan vara lite jobbig ibland men jag älskar honom såklart ändå! :)
Jag älskar att hänga med mina vänner och att vara med min kära familj.
Något jag också älskar är naturen och alla djur!!!! :P <3
På fritiden tränar jag, bloggar jag och är med mina vänner.
Jag har haft många bloggar förut men nu ska jag hålla fast på bara den här bloggen som jag har med Gabbi! ;)
Jag är halv finne och halv indones, och är född här i Sverige.
Jag gillar att snorkla, dyka, klättra i berg, kampa, surfa (kan inte så bra), åka karuseller, och typ allt annat man kan hitta på.
Om ni har någon fråga så är det bara att fråga på! -----> Våga fråga! :) ♥
PUSSSSS! :) ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx