Hej hej, Gabbi here!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥Hejhej, nu har jag chattat med några och vi bestämde om vad vi skulle ha på oss, håret, naglarna..♥
♥Men nu måste jag göra läxor så att jag inte ligger efter så mkt. Och nu har jag huvudvärk, ♥
♥kanske för att jag har stirrat i dataskärmen i 3 dar? haha. ♥
♥Och sen ska jag kanske titta på BB.♥
♥Men nu ska jag göra läxor.♥
♥godnatt i förväg.♥
♥byebye.♥
♥♥♥♥
♥♥
(Inte min hund, men han heter Boo)
p.s snabblänk till veckans-blogg tävling: http://sogs.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html

Kommentarer
Postat av: Felicia

Han är så söt1

puss

2012-03-28 @ 21:32:09
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx