Hemma efter en lång dag!

Hej hej bloggen!
Hah, den här dagen har både varit bra och jobbig.. ^^
Så här var min dag;
05:30 - Vaknade och gjorde i ordning mig för skolan. (Var trött, så det var jobbigt)
07:00 - Gick hem ifrån för att ta ett tåg som gick 07:19, fast jag kunde ta senare tåg ^^
07:15 - Framme i skolan, och inte en kotte var där typ -.-
08:20 - Började min första lektion, vilket var sv/läs, då vi gjorde någon läsförståelse prov som alla skolor skulle göra, och gör typ varje år..  Det gjorde vi igår oxå.
08:50 - började vår rast, jag var som vanligt, med Felicia, Nathalie och Micke. x)
09:00 - började nästa lektion, som var Matte. Drr ryser, gillar inte matte fast det var enkelt den här gången.
Först bytte vi platser men då fick jag sitta längst fram med Nymme, och eftersom att inte jag kan sitta långt fram (lång synt) så fick jag flytta bak till Eric. Sen gjorde vi ngt test eller venne fan vad det var ^^
09:55 - Rast, hihi :)
10:10 - Engelska, en av de roligaste ämnena. cX
Vi hade glos-test, och sen fick vi läsa i våra text-böcker. :)
11:00 - Var det lunch. Men det var soppa -.- med bröd :P
12:00 - B-språk, för mig blir det tyska då. '.'
12:55 - RAST igen c:
13:05 - Musik, WEEEEE! :D
Vi sjöng och spelade gitarr och piano till Titanium av Sia och david guetta. :)
13:45 - så slutade man, och tänkte äh, jag behöver inte väskan, allt jag behöver finns i jackan.
??:?? - Utanför huset, ska ta fram nycklarna, var e dem då? I VÄSKAN, såklart.. -.-
??:?? - åka tillbaks och hämta väskan -.-
??:?? - hemma äntligen ^^
17:46 - nu, chattar och övar inför covern ;)
                                                         

Kommentarer
Postat av: Anicia

Kolla på detta korta videoklipp från Maybelline FitMe och hjälp dem och oss att göra detta stort! Kom igen, gör oss glada? :D http://sarpauamanic.blogg.se/2012/march/film-vard-att-se-maybelline-fitme.html#comment

Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.

2012-03-28 @ 18:32:33
URL: http://sarpauamanic.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx