Kort och bra dag för lilla Sandra


Var Min Sista Lektion Idag :P

Halloj!
Detta har varit en underbar dag för mig! :)
Första lektionen som började 08:10 var läsning, men det var riktigt skönt..
Andra lektionen var Svenska då vi läser om språk-historia, rätt så kul och intressant..
Tredje lektionen var So, då vi hade vikarie. Det är en super lång historia men jag kan väll förkorta det så här; Det var totalt kaous och super kul! xD
Några höll på med telefoner, och en spelade piano (på sin telefon), haahhahahahahhahha, och alla andra skratta och prata, och vad gjorde läraren? Absolut ingenting! Hon fortsatte bara med sin histiória om rom.. ^^
Efter So;n var det lunch men det var inte god mat så jag köpte en donut med choklad på i kiosken i skolan. :P
Sen så gick jag och några till till konsum.. :P
Sen efter lunch var det sy slöjd för mig. SUPER DUPER KUL :P
Sista lektionen var NO LABB! YEEEY, sen åkte jag till stan, bla bla bla, hemta nyckel, bla bla bla, handla, bla bla bla, och sen hemma :P

Nu chattar jag xD

Ses snart, ska berätta vad jag köpte :P <3

1 exprimentet på no:n är där uppe, och här är andra :P




Vatten på en krona :P
Coolt va ^^
                                                        

Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx