Lite sur kan man va!!


Eller Vad säger man? Nu är det dag inte morgon men när jag gjorde den så var det kanske kvart i tolv.
Vet inte riktigt men, men..

DISS (mobil):
Idag är jag sur på min iPhone för att igår så tankade jag min mobil med 50.
Och plötsligt idag så står det att jag har 45,45??
Jag har f*cking inte ringt en enda j*vel!!  (Förutom mamma)
Men jag har bara pratat med henne i typ 1 min och vi båda har Comviq!!
Jag fattar 0 lixom.

En till DISS (ovänner) (Men HISS att han e snygg som f**):
Men just nu drömmer jag om en jäääätte snygg kille jag träffade i skolan förra året, när jag gick i 6:an.
Och nu går jag i 7:an medans han går i 1 ring :'((
Och det enda sättet för att se hnm är att om jag går i en dansgrupp som min kompis HÄÄÄR
Men jag kommer att  börja ist i hans grupp (nästa termin) även om vi är lite osams  :''(
Hoppas att vi blir vänner nästa eller denna termin.
Vill verkligen inte att han ska typ hata mig :'''(

HISS:

(Det är inte han, men jag bjuder på en annan snygging istället)

Svär mkt i detta inlägg, hehe!!


Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx