Sjuuuk fortfarande, buuhuu :'(

Är sjuk och har inte gått i skolan på lääänge och såå..
Men för hoppningsvis kommer jag imorrn ;)
Är oxå i ettbråk, YEEY :OO
Så då ska jag gräla med dom lite/mycket, vem vet.
Men det är bra att jag inte tar åt mig ;)
Så vi får se hur det går...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MEN om ni har tråkigt eller har lust så kan ni adda mig på:
-
Wordfeud: Gabbiii98
-
Instagram: gabbiee98
-
Streamzoo: gabbi98
-
Rumble: gabbii
-
Drawsomething: Gabbiii98
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har ni märkt detta? (nu funkar det, men endå):
SVARTA TEXTEN: Jag råkade göra lite fel, den skulle igentligen va under rubriksfältet :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på fb

2012-03-26 @ 17:48:26
Postat av: Vendela

Haft en bra dag?

2012-03-27 @ 15:51:33
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Cool design. Allt bra?

2012-03-27 @ 15:54:08
URL: http://fooxan.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Vad gör du? :)

2012-03-27 @ 15:55:01
URL: http://mooollys.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx