Inge blogglust

Hej hej, det är Sandra som inte haft ngn blogglust, ledsen för det, och blivit helt besatt av janoskians + en kille där. Det är Jai, som är så himla söt så det går inte att förklara. X) <333

Men jag hinner inte blogga så Gabbi får sköta det, jag har iaf bakat muffins hela dagen med min mamma.
Nu ska jag in på fb en stund, jag bloggar när jag hinner.. Puss! <33


Det här är min nya proffa på fb, men aa. Puss puss and bye! :) <3

                                                   


Kommentarer
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen

fin profilbild de var ändå :)

2012-04-23 @ 00:46:59
URL: http://lavali.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx