Vi har typ nt haft nån blogglust alls pga The Janoskians

Innan jag börjar blogga vill jag bara säga hur de valt namnet.

Just Another Name Of Silly Kids In Aanother Nation Skip (JANOSKIANS)
(Jag tror att Skip har hittat på namnet)
P.s Luke Brooks har gjort en egen youtube kanal: http://www.youtube.com/channel/UCoetcRHqMdLuQi5OTB53hCg

Som ni vet så har jag och Sandra blivit beroende av The Janoskians. Speciellt Jai och Daniel.
Jai Brooks↓
Skip/Daniel Sahyounie↓

I alla fall. Dagarna har varit bra.
Ville bara visa min första video jag såg av dem. Sen efter 2 dar visade jag Sandra och Desirée den eftersom Desirée visade en annan som jag tyckte var lite sådär sen visade jag den här under som alla tyckte om, jag vet, jag skrev lite konstigt... Orka bry sig..

Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx