Konståknings tips - Gabbi

Som ni inte visste är att jag har fått nya skridskor.
Såhär ser dem ut:
Visst e dom fina? Men jag har bara haft dem 3ggr och jag får jätte ont varje gång jag åker i dem. Säkert för att de är nya.. Men ett bra tips till dem som ska köpa är att gå hemma med dem. Ha såklart skydd när du går i dem, sånt tex:
Just nu har jag tränings värk i armarna, benen, låren, ryggen, magen och så har jag ramlat på isen 2 ggr på knäna.. Och jag som har lite schlatters i dem. (Sök på google så vet du vad jag menar)
Så om man snuddar i dem så får man ont..
Det var mitt tips iaf..

Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx