.-.-.-.-..-.-

(Kom inte på ngn rubrik)

Heej, här kommer det lite kort om min dag.
Men har inga bilder, det går inte att ladda upp..
 Min dator är knäpp o gammal -.- <3
- Bröllopp, det var ett ''kort'' bröllopp i ett komunhus.
Kvinnan som skulle viga dem (om man säger så?) sa; Vill ni ha den kora eller den långa ''sermonin''?, den långa är  3 minuter.
Paret; Kan man ta båda?? ^^
     HAHAHAHAHAH xD
Dagens humor, ni kanske inte förstår? Men det var iaf kul tkr jag haha :P
- IKEA, köpte typ ngt litet bord till köket, ett oliv träd, o.s.v.. xD
- (Nu) Chattar med Desi o Gabbi ;P
Men nu ska jag ta ngt att äta.. Jag är hungrig xD
                                                        

Kommentarer
Postat av: Kajsa

NU är tävlingen om skalet avslutad, kolla om just DU vann;D

2012-04-14 @ 00:11:51
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Postat av: ninni

Var gärna med och tävla om att bli dagens blogg!



http://ninniisabella.blogg.se/2012/april/vinn-lankning.html#

2012-04-14 @ 16:17:19
URL: http://ninniisabella.blogg.se/
Postat av: Anonym

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

2012-04-14 @ 17:04:07

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx