Glad påsk allihopa :)

Ful bild , men vem bryr sig :P (gjort av mig)
Igår har jag varit påskkärring med kompisarna, då fick vi säkert 1kg VAR!
Tyvär är mina bilder i mobilen men jag lägger upp dom sen.
Som jag lovade så skulle jag lägga upp en bild på mig som påskkärring,
men eftersom jag har en iphone och alla vet att dom har dåligt batteri så jag var tvungen att ladda det hemma. Ni kanske frågar "Varför fotades du inte hemma?"
SV: Jag skulle hem till en kompis och då ville jag inte att alla skulle se mig som en påskkärring, haha.
(jag har foton på godiset i instagram)
Och idag ska jag kanske va påskkärring igen. Så denna gång ska batteriet va laddat högre än 60%
MEN
idag ska jag kanske shoppa kläder, visar bild sen vad jag har köppt ;)

Jag ska göra ett "album" i ett inlägg så får ni se sen alla bilder ;)
GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Desirée

får jag följa med? + jag har bilder på dig som fåsk kärring men du har ju hander framför huvudet för att du inte ville fotas jag lägger up dom på bloggen nu moahahhahahahhahhahahaha

2012-04-06 @ 15:23:44
URL: http://dessiies.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx