Nu är jag tillbaks-

Halloj, Sandra här som nyss kom hem från skolan! :)
Jag bloggade inte eftersom att min dator pajade... :/
Men det skadar väll inte att berätta om min helg nu (lördag och Söndag)

Lördag 31/3 2012;
*Datorn pajade efter första inlägget.. ^^
*Shopping runda med pappa och brorsan, men vi kollade in i djur affären oxå. :)
Kanske får katt nästa år (eller sen), får se :P

*Släckte allt som har med el att göra (earth hour). Ni har väll släckt, eller?? :)
*Ritade detta;


Söndag 1 April;
*Glömde att luras -.-
*Tränade
*Ritade detta;


Japp det var det :P

Idag; Vanlig skoldag.
Just nu; Plugg, Dusch, kanske klippa håret ;)
PUSS <3
                                                  

Kommentarer

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx