yoga matta, avbockad (inte avbokad) ;D

Nu har jag köpt min fina (rosa) yoga matta som ser ut såhär:


Den är mkt finare irl än på bild! Mkt mer rosa oxå.
Mkt mer rosa oxå.
Sååå fin tkr jag sj (förkortningar?,hehe)
Jaa.. Idag har jag varit på träning i konståkning, och jag var dålig på grund av mina oslipade och vingliga skridskor.
Ni tänker säkert "Vrf slipar du dom inte?"
Jag ska få nya om några dar, sånna för 2500:- med mirage skena:

Längtar redan, andra skridskor som finns i vanliga butiker är bara skräp.
(T.ex som stadium, intersport, reebok, o.s.v.

Snabblänk till VECKANS-BLOGG TÄVLINGEN hittar du HÄÄÄR

Kommentarer
Postat av: Namn (Krävs)

vill du tjäna pengar + få en länkning för 300 unika? CHECKA BLOGGEN OCH BLI MEDLEM DIREKT vettjaa!:D

2012-04-01 @ 20:32:55
Postat av: LISAFISAP ★ Photography

Åhh så fin blogg! Hur är det med dig idag? :D

/LISA♥



PS: Var med i min veckans blogg och få minst 100 nya läsaren!

http://lisafisap.blogg.se/2012/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-v14.html#comment

2012-04-02 @ 20:15:47
URL: http://lisafisap.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx