Länge sedan // SANDRA

Halloj, det var länge sedan..?
Vart har Sandra varit?? ^^
Jo jag har varit hemma MEN haft så himla mycket läxor i alla ämnen så jag har helt änkelt inte hunnit blogga.
Och det här inlgget är tidinställt.. Hehe
Ja ska sen fixa mina ''sista'' läxor för nästa vecka. Finns säkert fler..
Har inte tagit det lungt på flera veckor!!!! Pga skolan..
Visst visst, bra med mycket läxor men det är inte så jag minns saker..

                                                                                                                             
Jag lär mig såhär;    
*När jag kollar på tv/film om något lärorikt OCH intressant. 
*När jag läser något kul eller spännande.
*När jag tycker saken ''att lära'' är kul och jag har lusten upp till 9+ av 10.
                                                                                                                            
Japp, så lär jag mig! Måste vara kul!!! Det går annars inte -.-
Hur lär ni er?



Bilder bilder bilder bilder!!!!???????? -Nja..
Hinner inte ladda just nu men jag LOVAR, jag lovar, att jag i eftermiddag, IDAG, laddar upp en massa!
 Och jag lovar, som sagt.
Det sitter som fast klistrat på en bergvägg! ;) <3
                                                                

Kommentarer
Postat av: Anonym

Veckansblogg är avslutad, kolla om det var du som vann och anmäll dig gärna igen:

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/18-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-18 @ 13:22:04
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Jag vet inte om du anmält dig till dagens bloggtips hos mig. Om inte, så passa på nu - ikväll utses en vinnare som får bild och text(info) länkat till sig från min blogg som dagligen besöks av ca 2000 unika!

2012-03-18 @ 13:54:44
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Olivia - Mode, Foto, Vardag

Bloglovinbyte? :)

2012-03-18 @ 16:58:49
URL: http://oliviabellacornelia.blogg.se/

Innan du kommenterar! - Dumma kommentarer tas bort direkt - Vi gör inga designer (där imot kanske i framtiden) Foto & Video; - Sandra fotar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi fotar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra filmar med sin Samsung Galaxy S Plus, iPad eller med webcam - Gabbi filmar med sin iPhone 4, PRAKTICA luxmedia 12-Z4 kamera eller med webcam - Sandra redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med appar på sin Mobil - Gabbi redigerar sina bilder med GIMP 2.6 eller med Photoshop-CS4 Frågor & övrigt; - Om du har en fråga så kan du fråga oss på blogresponse - Vi gör bloglovin byten, så det är bara att säga till om ni vill - Om du har en blogg så är det 100% säkert att du får ett svar - När det gäller tävlingar så vill vi gärna vara med ;) Tack för att ni visar hänsyn! :) <3 Hoppas ni gillar vår blogg.








Kom ihåg mig?

Trackback

Bloggerfy Splinx